Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

400.000 euros per a Creu Roja, Càritas i Banc d'Aliments i 400.00 més per a processos d'inserció sociolaboral
El Consell de Mallorca farà una aportació extraordinària de 200.000 euros a la Creu Roja, 100.000 al Banc d’Aliments i 100.000 a Càritas. Les tres entitats han vist augmentada la demanda d’ajuda pel conflicte a Ucraïna. Aquests fons serviran per atendre les necessitats bàsiques de la població en risc d’exclusió social, entre els quals es troben els refugiats ucraïnesos.
També es farà una nova inversió de 400.000 euros a l’Ajuda d’Urgència Social per al Suport als Processos d’Inserció. És una nova ajuda que va lligada a un procés d’inserció sociolaboral. Aquesta ajuda també la podran sol·licitar persones desplaçades per mor del conflicte.
Aquestes duen noves injeccions econòmiques s’afegeixen al pla d’accions socials inclòs a la campanya ‘Terra d’acollida’, que ja ascendeix a 7,9 milions d’euros.
Terra d’acollida
A hores d’ara, 170 famílies de Mallorca s’han oferit per acollir refugiats d’Ucraïna a través del telèfon de l’IMAS (900 100 444) o el web ucraina.imasmallorca.net.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia