Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Actualment hi ha 50 cases destinades als programes 'Housing Led' i 'Housing First', pioners a escala estatal
Fotografia d'arxiu.
9L’Institut Mallorquí d’Assumptes Socials (IMAS) ha anunciat que augmentarà el nombre de places disponibles en els programes ‘Housing Led’ i ‘Housing First’, pioners a escala estatal i que volen fomentar la inserció social de persones sense llar a través de l’accés a un habitatge. Actualment hi ha 50 cases destinades a aquesta finalitat, 10 pel primer programa i 40 pel segon.
La decisió d’ampliar el banc de pisos disponibles es deu als bons resultats que estan obtenint els dos programes, que es varen iniciar fa un any i durant aquest termini se n’han beneficiat fins a 83 persones que abans vivien al carrer o algun centre de la xarxa d’inclusió social.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva