50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
7 de les 12 places estan ocupades. La majoria per menors addictes a la marihuana
L’IMAS i Projecte Home posen en marxa Es Caliu, el primer centre de Balears per a menors tutelats amb addiccions. Consta de 12 places i els usuaris hi estaran interns el temps que duri el tractament. De moment, n’hi ha 7 d’ocupades.
Són menors tutelats per l’IMAS que tenen entre 15 i 17 anys i venen derivats d’altres centres o ingressen de manera directa al nou edifici. Tots ells tenen addiccions, la majoria a la marihuana o al seu principi actiu, el THC. També n’hi ha 2 amb addiccions als tranquil·litzants i un altre als videojocs.
L’objectiu final és que els menors puguin tornar amb les seves famílies. Per aconseguir-ho els usuaris compten amb una vintena de treballadors, la majoria són educadors, encara que també hi ha un psicòleg o un metge.
El nou centre va obrir l’1de setembre i s’espera que les places es vagin ocupant a poc a poc. Es Caliu és el primer centre de les Balears per a menors tutelats amb addiccions és a Mallorca, tot i que no es vol informar de la ubicació exacta per protecció dels usuaris.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte