Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Afegeix que hi ha una manca de sensibilitat per part del govern central
L’Institut mallorquí d’afers socials, l’IMAS, lamenta que la ministra d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, Elma Saiz, no es reuneixi amb les autoritats illenques, abans de la visita que fa aquest dilluns a Mallorca. Ho ha dit el president de l’entitat, Guillermo Sánchez.
Sánchez assegura que això reflecteix la manca de sensibilitat del govern central, per no haver donat resposta a la petició del Consell d’establir fórmules de col·laboració, per pal·liar la crisi migratòria de menors no acompanyats.
Està previst que Saiz parli del tema en una roda de premsa que té lloc aquest dilluns a la Delegació del Govern central. La visita es produeix a un moment en què està previst que les illes rebin a 10 menors no acompanyats d’altres comunitats, gràcies a un pacte.
Des del Govern, la conselleria de Família i Afers Socials, assegura que va demanar una trobada amb la ministra, dijous passat, i que la resposta va ser negativa.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç