Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Ja hi ha 18 llits preparats, però el centre té capacitat per acollir 156 persones
L’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS) posa en marxa aquest nou centre, ubicat al carrer de General Riera de Palma, per atendre els usuaris de residències de gent gran que donen positiu però són asimptomàtics. En aquests moments, en són 73 dels 166 que hi ha contagiats a Mallorca. En el seu cas no necessiten hospitalització però sí dur a terme un bon aïllament, sovint mal de complir, segons les circumstàncies de cada centre.
Els primers usuaris arribaran aquí aquest mateix dijous, primer d’octubre. En seran 18, la majoria provinents, en principi, de les residències Bell Entorn de Sóller i la Sèniors d’Inca. El centre té capacitat per a atendre un total de 156 persones. Aquesta setmana s’han començat a fer ja les contractacions a l’equip que els assistirà. De moment, una quinzena de professionals entre infermeres i auxiliars.
Mentrestant, continua el cribratge massiu a les residències. Ja s’han realitzat prop de 5.000 de les 6,500 proves que hi havia previstes, de les quals el 97 per cent han donat negatiu. Per evitar més brots en aquests centres, també s’incrementaran les inspeccions per tal de detectar possibles mals funcionaments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui