Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
L'os rentador, el cranc blau o la figuera de moro són algunes de les espècies invasores més comunes de les Balears
Uns 50 científics, gestors, periodistes i representants d’ONG s’han ajuntat per debatre sobre la problemàtica de les espècies invasores a les Illes. La intenció és millorar la divulgació científica entre la societat i també entre els mateixos professionals del sector.
Es tracta del quart Think Tank que organitza l’IMEDEA, en què participen també científics del CSIC I de la UIB, a més de gestors i periodistes. L’objectiu és posar en contacte professionals per intentar resoldre problemes que surten durant el procés de gestió.
El planeta té unes 3.500 espècies invasores, i les Illes són territoris on sol haver-hi una alta introducció d’espècies no endèmiques. Les Balears no en són una excepció, i en això li hem d’afegir que la mar Mediterrània és la més afectada per aquest fenomen. L’os rentador, el cranc blau i la figuera de moro són algunes de les espècies invasores que preocupen més a les Illes.
Els científics apunten que se n’hauria de potenciar la prevenció per evitar l’arribada d’aquestes espècies a banda d’altres dos factors. Sovint la gent genera simpatia per algunes espècies invasores i després és difícil fer entendre que s’han d’eliminar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Segons les primeres informacions, les flames han començat just davall de les plaques solars