Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
El jugador hispanouruguaià del Fibwi Mallorca va fer 17 punts, 5 rebots, 4 assistències i 26 de valoració contra l'Hestia Menorca
 
                             
                            Amb 25 anys, format als Estats Units i amb una gran carrera a l’Uruguai, a Lucas Capalbo li ha arribat l’hora de gravar el seu nom a Europa. Ha arribat al Fibwi Palma per deixar empremta a la Primera FEB i en només dues jornades ja ha marcat territori.
Nascut a Espanya i fill de Marcello Capalbo, que va jugar a Espanya a Fuenlabrada, Múrcia i Lleó la dècada dels 90, la figura paterna ha estat clau a l’hora de decidir-se a acceptar aquesta nova aventura.
La seva ascendència sobre el derbi contra l’Hestia Menorca, amb 17 punts, 5 rebots, 4 assistències i 26 de valoració, han impactat a la lliga. El seu nom ja és una referència en una competició de màxima exigència. Dissabte a Alacant, un altre capítol per conèixer un poc més Lucas Capalbo.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
