Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Els senadors votaran dimecres si destitueixen Trump
Als Estats Units, el judici polític contra Donald Trump està a punt de concloure. El Senat americà ha finalitzat aquest divendres la presentació de proves de l’impeachment, després que la majoria republicana bloquejàs per només dos vots la compareixença dels testimonis reclamats pels demòcrates.
D’aquesta manera, el judici polític a Trump serà el primer de la història dels Estats Units que no haurà tingut testimonis al Senat.
A partir de dilluns, se sentiran els al·legats finals d’ambdues parts. Finalment, dimecres és previst que els senadors votin si volen destituir Trump de la presidència.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears