El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
S'ha anunciat a la inauguració de l'exposició "Restaurem el patrimoni religiós" a l'Església de Sant Antoniet de Palma.
L’impost de turisme sostenible, servirà el 2019 per restaurar el patrimoni religiós de Mallorca. Ho ha anunciat el president del Consell insular Miquel Ensenyat, a la inauguració de l’exposició “Restaurem el patrimoni religiós”.
La mostra es pot visitar des d’aquest dimarts a l’Església de Sant Antoniet de Palma. Segons la institució, no són suficients els 17.800 euros que enguany s’han invertit per restaurar tot el patrimoni existent.
A l’acte hi ha participat el bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull en una mostra en la qual es pot visualitzar la tasca feta durant vint anys del Taller de Restauració del Bisbat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits