El preu del litre de benzina supera els dos euros a la majoria de les estacions de Menorca
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
També hi haurà menys hotels a Menorca per acollir turisme sénior: passen de set a cinc
Enguany, Mundiplan, l’agència que gestiona els viatges de l’Imserso, ofereix als jubilats balears 16 destinacions a la Península. A Menorca només quatre, la meitat que l’any passat: Comarruga, Gandía, Salou i Toledo, sense comptar l’oferta que hi ha a les Canàries i entre les Illes, enguany més barat per l’augment en el descompte de resident.
Mundiplan anuncia, així mateix, un increment en el número de places ofertades per visitar les Illes. No obstant això, a Menorca l’oferta hotelera dedicada a acollir turisme sènior s’ha reduït de set a només cinc.
Tanca l’hotel Mediterrani, a Cala Blanca, Ciutadella, per raons comercials, i l’hotel Cala Galdana, a Ferreries, per reformes. Els hotelers diuen que resulta molt difícil obrir a l’hivern per als jubilats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària