Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

"A partir d'ara es faran una sèrie de passes que poden ser lentes"
Davant la notícia que el Tribunal Constitucional admet a tràmit el recurs d’inconstitucionalitat presentat pel Parlament contra els pressuposts Generals de l’Estat per l’incompliment del Règim Especial, la portaveu del Pi, Lina Pons, ha assegurat que “a partir d’ara es faran una sèrie de passes que poden ser lentes”. La membre del partit impulsor de la iniciativa, ha dit que ara, de moment, “s’ha nomenat un ponent que defensarà aquest recurs davant el Tribunal Constitucional, que ja després haurà de fer un dictamen favorable o contrari”. Ho ha dit a l’entrevista realitzada a l’informatiu Matí d’IB3 Ràdio, on també ha reafirmat que el Pi creu que “hi ha un incompliment flagrant del Règim Especial”. Recordem que això és el règim econòmic a través del qual l’Estat hauria de compensar les desigualtats motivades per la insularitat.
L’admissió a tràmit del recurs és, segons Pons, “una mostra que a Balears podem reivindicar allò que és nostre”. També ha agraït a Més per Mallorca i Més per Menorca que se sumassin a la iniciativa del Pi, a la que després també es varen afegir PP i Ciutdans. També ha recordat que PSOE, Podem i VOX no li varen donar suport. “Se’ns va acusar de demagogs, d’equivocar-nos d’estratègia, però s’ha demostrat que el demagog és el govern central”, ha sentenciat Pons.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys