Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Durant tot el matí hi han actuat 24 brigadistes, tècnics, agents de Medi Ambient i autobombes
L’incendi s’ha declarat aquesta passada mitjanit a una zona entre Andratx i Estellencs i crema en dos fronts diferents. L’hora en què va començar i la força del vent han complicat molt les tasques d’extinció.
Ràpidament es va decretar l’índex de gravetat 1 per la proximitat d’algunes cases, que varen haver de ser desallotjades i s’ha hagut de tallar la carretera d’Andratx a Estellencs.
Durant tot el matí hi han actuat 24 brigadistes, a més de tècnics, agents de Medi Ambient, autobombes, Bombers de Mallorca, la Guàrdia Civil i Policia Local. Però els mitjans aeris no hi poden intervenir per les condicions meteorològiques.
De moment, el foc ha cremat unes 50 hectàrees de pinar i de canyar. La zona més afectada és la finca de Ses Comes, que ja es va cremar en el gran incendi de la Serra de fa una dotzena d’anys.
L’112 ha fet una crida a Protecció Civil de Mallorca per coordinar voluntaris. Ja s’estan mobilitzant algunes agrupacions que no han d’atendre emergències als seus municipis pels efectes del vent.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases