El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La mesura s'ha pres per precaució ja que, en princi, no hi ha hagut cap vessament
L’alerta l’ha donat un veïnat de la zona a les 5.30 del matí d’aquest dimarts. En una telefonada a l’112 alertava d’un gran incendi al port públic de Portopetro. En arribar-hi els Bombers, han trobat amb dues grans bolles de foc. Les altes temperatures han romput les amarres, i les barques s’han allunyat, quedant en mig del port.
Una de les barques s’ha enfonsat totalment, mentre que l’altra ho ha fet de manera parcial. El propietari d’una d’elles és, a més, el patró d’aquesta gran embarcació d’oci, i la seva ràpida actuació ha evitat danys majors.
Diferents factors com el vent, i especialment que els motors fossin de benzina, que crema amb el foc, i no de gasoil també ha ajudat.
Per precaució, Bombers del Consell de Mallorca i operaris de Ports de les Illes, han instal·lat barreres anticontaminació. A banda de les dues barques enfonsades, i de la més gran dedicada a excursions turístiques, altres tres més petites també s’hi han vist afectades, però només amb danys lleus. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per esbrinar les causes que han originat l’incendi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits