Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Fins aquest dilluns, les condicions meteorològiques dificulten l'extinció
Amb les dades actualitzades aquest dilluns, l’incendi de Gran Canària ja afecta un perímetre de 60 quilòmetres i s’han desallotjat més de 50 nuclis de població.
El foc continua descontrolat i els esforços se centren ara a evitar que l’incendi avanci més cap al Parc Natural de Tamadaba.
Fins aquest dilluns, les condicions meteorològiques dificulten l’extinció i, de fet, hi ha llengües de foc de fins a 50 metres. Això sí, s’espera que les temperatures baixin significativament durant les pròximes hores.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores