Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Caritas reprèn el servei de recollida de residus voluminosos per donar continuïtat a la plantilla de 12 treballadors
Les primeres investigacions no veuen indicis de delicte en l’origen de l’incendi que es va declarar a la planta de residus voluminosos de Menorca.
Dues setmanes després del foc, i que la nau quedàs precintada, aquest dimecres, pèrits, Bombers i Policia Nacional hi han entrat per primera vegada. El Consorci de Residus de Menorca tenia previst comprar la planta a Càritas just l’endemà de l’incendi per 2 milions d’euros, però, ara, l’operació està en suspens.
Mentrestant, Càritas ha reprès la recollida de residus d’aparells elèctrics a la nau de Mestral per donar continuïtat a la plantilla de 12 treballadors, la meitat d’ells amb contractes d’inserció laboral.
L’incendi de la planta de residus de Càritas a Maó hauria estat fortuït
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç