Tot i que els protocols ja no permeten convidar cavallers de fora, la colcada del dia de Gràcia tornarà a ser la més nombrosa de Menorca
L’accident en què 2 cavalls desbocats van ferir 8 persones l’any passat va obrir un debat sobre la seguretat a les festes que ha desembocat en una reducció del nombre de cavallers inscrits a les festes de Maó. L’any passat hi participaren 192 cavallers, i s’assolí una xifra rècord, i enguany està previst que ho facin només 163. Però, tot i així, la colcada del dia de Gràcia seguirà sent la més nombrosa de tot Menorca, amb 145 cavalls.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.