La posta de sol al Far de Cavalleria ha esdevingut tota una icona turística Menorca. Un fet que destaca sobretot al mes d’agost, amb el pic de visitants que rep l’illa. I de fet, enguany, tot i la davallada de turistes provocada per la pandèmia, l’afluència de gent és tanta o més alta que en estius passats.
El Centre d’Interpretació del Far de Cavalleria ha alertat aquesta setmana de l’increment notable de vehicles i persones que s’acumulen cada capvespre per veure-hi la posta de sol. Una pressió de cotxes que afecta la fragilitat del medi.
Fruit d’un projecte pilot que es va posar en marxa l’any passat, l’ajuntament té previst de contractar, de nou, un vigilant que ajudi a organitzar l’alta afluència de vehicles.
A causa de la concentració horària per veure-hi la posta de sol, les 70 places de l’aparcament del far s’omplen amb rapidesa, fet que obliga un bon nombre de visitants a deixar els vehicles a l’estacionament de la Platja de Cavalleria.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui