Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els contractes de lloguer que s'hagin d'actualitzar a partir del gener de 2025 i que s'hagin signat des de l'entrada en vigor de la llei d'habitatge hauran d'utilitzar aquest nou índex creat per l'INE
L’Institut Nacional d’Estadística situa l’índex de referència per la revisió anual dels preus del lloguer en un 2,2% per al mes de novembre. Els contractes de lloguer que s’hagin d’actualitzar a partir d’ara i que s’hagin signat des de l’entrada en vigor de la llei d’habitatge, el 25 de maig del 2023, hauran d’utilitzar aquest nou índex creat per l’INE.
L’INE difondrà de manera mensual aquest índex i s’utilitzarà com a límit per a la revisió anual dels contractes d’arrendament. Volen evitar així increments desproporcionats dels contractes de lloguer.
Els contractes que hagin estat signats abans del maig de 2023 s’actualitzaran amb les dades de l’IPC o l’índex de garantia de la competitivitat, que no podrà ser superior al 2%. Durant el 2024, el lloguer va estar limitat de manera extraordinària al 3% per la pujada de preus derivada de la guerra d’Ucraïna.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals