Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El document se sotmetrà a votació del subcomitè tècnic aquest dijous
L’informe tècnic de la Comissió Balear de Medi Ambient rebutja l’ampliació de l’aeroport de Palma. El document, que aquest dijous se sotmetrà a votació del subcomitè tècnic, considera que l’estudi d’impacte ambiental d’Aena no ha tingut en compte la relació de les obres amb d’altres que tenen lloc a l’aeroport, que no ha quantificat l’increment d’operacions i que no ha previst la saturació dels accessos i els problemes de mobilitat que ocasionarà l’increment de passatgers, que Aena preveu que siguin 34 milions el 2025.
Així mateix, les obres implicaran eliminar la majoria de zones verdes de l’aeroport. Finalment, Aena no va quantificar com repercutirà el projecte sobre la població, els recursos naturals i el territori. Una avaluació que no apareix, però, al document ambiental.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions