La unitat Pegaso de la Guàrdia Civil investiga qui va infringir la normativa de l'espai aeri protegit
Avió comercial aturat a la pista d'aterratge de l'aeròdrom des Codolar
82L’infractor que va interrompre el trànsit aeri aquest dimarts a Eivissa per sobrevolar un dron podria enfrontar-se a una sanció mínima de 200.000 euros. A més, d’aquesta pena econòmica, en cas de ser localitzat, també hauria d’afrontar les possibles reclamacions econòmiques que puguin fer les companyies aèries per les pèrdues ocasionades.
La unitat Pegaso, especialitzada a controlar i protegir l’espai aeri de la Guàrdia Civil, ha posat tot el dispositiu en marxa per caçar l’empresa o particular que durant 35 minuts va aturar tota l’operativa a l’aeroport des Codolar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat