La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El gruix de la flota hotelera obrirà a final d'abril, o primers de maig
A Formentera no hi ha dades oficials d’obertura d’hotels i ocupació per a aquestes festes de Setmana Santa, perquè són molt pocs els establiments que han obert les portes.
Segons l’Associació Hotelera de Formentera, l’obertura d’hotels és mínima, residual. El nucli turístic des Pujols, la Savina i Es Caló, són les poblacions on trobem establiments hotelers que sí que comencen la campanya en aquestes dates.
Enguany, la Setmana Santa ha caigut a principi d’abril i aquí, a Formentera, no afavoreix l’obertura d’hotels, perquè no els compensa començar ja la temporada. El gruix de la flota hotelera obrirà a finals d’abril, o primers de maig.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima