El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'artista alemany intervé els dos espais, que és la primera vegada que col·laboren
Diuen que Markus Linnenbrink és un inventor de llocs. I això és el que ha fet l’artista alemany, tant a Es Baluard com al Solleric: reinventar-ne els espais. Ha intervingut en parets, sostres, terres i, fins i tot, ascensors amb un art fet de línies de colors i regalims perfectament estudiats.
Linnenbrink ha tengut l’ajuda de 4 alumnes de l’escola Adema per fer tota aquesta feina. L’exposició ha estat comissariada per Fernando Gómez de la Cuesta i Jackie Herbst i és la primera col·laboració entre les dues entitats.
El títol, com acostuma a fer Linnenbrink, l’ha extret d’una cançó. En aquest cas, de Stevie Wonder, en concret de “The Secret Lif of Plants”. N’ha compactat totes les paraules per conformar un nom aparentment impronunciable: WHATWETHINKASINSIGNIFICANT- PROVIDESTHEPURESTAIRWEBREATHE.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran