Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Per aquesta convocatòria es destinen 600 mil euros
L’Institut d’Indústries Culturals va resoldre el passat 21 de juny la convocatòria de subvencions per a la producció i la coproducció d’obres audiovisuals per als anys 2019-2020. L’objectiu d’aquestes ajudes és potencionar i ajudar a la consolidació de la indústria, la creativitat i la infraestructura audiovisuals tan importants i necessàries per a la cultura de les Illes Balears que permetin la divulgació, posterior, de les obres audiovisuals resultants tant a l’interior com a l’exterior de les Illes.
Aquestes ajudes inclouen llargmetratges cinematogràfics i televisius, sèries i minisèries de ficció d’autoria balear (modalitat A) , llargmentratges documentals i unitats documentals per a televisió (modalitat B), llargmetratges cinematogràfics i televisius d’animació i sèries d’animació (modalitat C) i curtmetratges de ficció, animació i documentals (modalitat D).
Per a aquesta convocatòria es destinen un màxim de 600 mil euros, dels quals 225 mil es destinaran a la modalitat A i a la modalitat B, 90 mil seran per a les obres de la modalitat C i 60 mil per a la modalitat D.
D’altra banda, l’import màxim de l’ajuda a percebre per projecte beneficiari no podrà superar mai el 40% de la producció de l’obra audiovisual, entenent com a tal, el cost de l’obra audiovisual reconegut per l’ICIB, excepte en els casos de l’obra difícil que podran arribar al 50%.
Podeu consultar les bases de la convocatòria aquí.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca