Logo IB3N
X

L’Institut Menorquí d’Estudis celebrarà la primera jornada sobre ‘Arts i Contemporaneïtat a Menorca’

L'onze de desembre s'hi abordarà la situació actual de l'art a l'illa, els seus reptes i les perspectives de futur

23/11/2021

L’Institut Menorquí d’Estudis celebrarà la primera jornada sobre ‘Arts i Contemporaneïtat a Menorca’

218

L’Institut Menorquí d’Estudis (IME) amplia el seu àmbit d’actuació i s’endinsarà en la recerca i investigació en la creació de l’Art Contemporani. Per fer-ho possible, i coincidint amb l’explosió de galeries, mostres i artistes que hi ha hagut en els darrers temps a Menorca, han organitzat la Primera jornada sobre Arts i Contemporaneïtat a Menorca.

La trobada se celebrarà l’onze de desembre al Convent de Sant Diego d’Alaior i s’hi abordarà des de la situació actual de l’art a l’illa, els seus reptes i les perspectives de futur així com el paper de les indústries artístiques i formatives i de les iniciatives públiques, privades i publicoprivades per acabar amb una taula rodona de profund debat. A la jornada s’hi trobaran artistes, gestors, representants d’indústries artístiques, de galeries i centres d’art per compartir reflexions.

Les places són limitades i per apuntar-s’hi s’ha de trucar al telèfon 971351500 o enviar un correu a imejornades@gmail.com

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella