Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Mig centenar de persones varen assistir a l'acte, que va tenir onze ponències per donar a conèixer i difondre el seu llegat
La cantautora menorquina Maria Àngels Gornés va musicar, aquest dissabte vespre, els versos del poeta Joan López Casasnovas. Ho va fer durant la Jornada d’Estudi i Homenatge, organitzat per l’Institut Menorquí d’Estudis, i que enguany se l’ha dedicat a ell.
Filòleg, poeta, articulista, activista i polític actiu fins al 1991, López Casasnovas va ser una figura fonamental per a la cultura, la llengua i la societat de Menorca.
Mig centenar de persones varen assistir a l’acte, que va tenir onze ponències per donar a conèixer i difondre el seu llegat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat