Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Electricitat, aliments i restauració, el que més puja en comparació amb l'any passat
L’Índex de Preus de Consum (IPC) del maig s’ha enfilat a les Balears fins el 3,8%, dues dècimes per damunt del mes anterior, segons l’Institut Nacional d’Estadística. Un augment que s’explica principalment per l’increment d’un 5,7% de les despeses relacionades amb la llar, i especialment l’electricitat.
També sobresurten els preus dels aliments que augement un 5,1 %. D’altra banda, sortir a sopar o reservar una habitació d’hotel també surt un 5% més car que fa un any.
L’IPC a les Illes arriba al nivell més alt dels darrers 8 mesos. Havia davallat fins el 2,6% al mes de febrer però al maig s’ha tornat a enfilar fins el 3,8%, dues dècimes per damunt de la mitjana espanyola, que ha estat del 3,6%.
El preu dels carburants ha davallat al maig, però manco que fa un any, un fet que contribueix a la pujada general de l’IPC. En comparació anual, l’únic grup que ha reduït preus ha estat el del vestit i el calçat, amb un -2,6%.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19