Sóller reviu algunes de les “Bandes mortes” més històriques del municipi
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
El científic era l'ideòleg de la represa del programa atòmic encobert a l'Iran, aturat el 2003 per la pressió de la comunitat internacional
L’Iran acusa Israel de l’assassinat a trets d’un destacat científic nuclear iranià. Era el cap del Departament d’Investigació i Innovació del Ministeri de Defensa de l’Iran. L’atac es va cometre prop de Teheran.
El científic era l’ideòleg de la represa del programa atòmic encobert a l’Iran, aturat el 2003 per la pressió de la comunitat internacional. En les imatges es poden veure diversos impactes de bala als vidres i a la carrosseria del cotxe en què viatjava.
El president iranià ha advertit que el seu país respondrà a aquest assassinat en el moment apropiat i de la manera adequada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca