Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El científic era l'ideòleg de la represa del programa atòmic encobert a l'Iran, aturat el 2003 per la pressió de la comunitat internacional
L’Iran acusa Israel de l’assassinat a trets d’un destacat científic nuclear iranià. Era el cap del Departament d’Investigació i Innovació del Ministeri de Defensa de l’Iran. L’atac es va cometre prop de Teheran.
El científic era l’ideòleg de la represa del programa atòmic encobert a l’Iran, aturat el 2003 per la pressió de la comunitat internacional. En les imatges es poden veure diversos impactes de bala als vidres i a la carrosseria del cotxe en què viatjava.
El president iranià ha advertit que el seu país respondrà a aquest assassinat en el moment apropiat i de la manera adequada.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc