Continuen els bombardejos d'Israel amb el suport de Trump
Aquest diumenge, la població de Teheran continua patint el bombardeig constant per part de l’exèrcit d’Israel per segon dia consecutiu. Aquesta operació militar que es fa de forma conjunta amb els Estats Units des del primer moment, segons la Mitja Lluna Roja, ha causat la mort de centenars de persones, entre elles 85 nines.
També les forces israelianes amb la col·laboració de la CIA han matat el líder Ali Khamenei i diferents càrrecs del règim iranià, entre ells el ministre de Defensa. La mort del màxim mandatari, per a la presidenta de la Comissió Europea, Úrsula Von der Leyen, fa renéixer l’esperança del poble iranià.
El contraatac de l’exèrcit iranià també continua. Hi ha hagut nous atacs a diferents indrets com Tel-Aviv, Kuwait, Dubai i Doha, així com també han arribat míssils a la capital de Bahrain.
Per la seva banda, el Regne Unit ha assenyalat que ha abatut míssils iranians que suposaven una amenaça per a les seves bases britàniques a l’Orient Mitjà. La màxima responsable de política exterior de la Unió Europea, Kaja Kallas, ha reconegut que s’obri un nou camí per a l’Iran, però que el futur és incert.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més