El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'accés a l'aparcament de na Tirapèl, amb capacitat per a 400 cotxes, ha col·lapsat cap al migdia amb cues de fins a 15 minuts
Primer cap de setmana de juliol amb accessos col·lapsats per arribar al parc natural d’Es Trenc. Cap al migdia, a l’aparcament de na Tirapèl, amb capacitat per 400 vehicles, s’han produït cues de fins a 15 minuts. Situació ben tranquil·la a l’aparcament de ses Covetes, on enguany no hi ha bus llançadora fins a la platja.
Motors, cotxes fent la volta i rodes serpentejant damunt es Salobrar de Campos. Una estampa ja habitual de l’estiu mallorquí que aquest diumenge han conegut els turistes que s’apropaven al parc natural des Trenc.
L’accés a l’aparcament de na Tirapèl, a Campos, i amb capacitat per a 400 cotxes, ha col·lapsat cap al migdia amb cues de fins a 15 minuts.
Més tranquil·litat a l’aparcament de sa Barralina, a ses Covetes, i amb capacitat per a 300 cotxes. Això sí: a un quilòmetre i mig de la platja.
Perquè aquesta és l’aturada d’autobús de sa Barralina: sense horaris. Enguany tampoc no hi ha servei de bus llançadora per connectar l’aparcament amb ses Covetes. Qui aparca aquí té per davant una passejada de 20 minuts fins a la platja. El preu a pagar per arribar al paradís el juliol.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals