Les seves creacions poden arribar a vendre's per 400 euros a la llibreria Rata Corner de Palma
Fa cinc anys que es varen conèixer. Ella mallorquina, ell barceloní. Llavors començaren a treballar en un projecte que cada cop pren més força: El duo ‘Me Lata’ recicla llaunes, les omple de missatges positius i les reparteix pels carrers. Sempre des de l’anonimat.
Els Melata han compartit prop de 600 instal·lacions efímeres. A Mallorca n’hi ha per Palma, Santa Maria o Alaró, però n’hi ha també a Barcelona, Londres, París. Ara n’han fet un llibre que recull els seus 5 anys de relació. Avui els Melata inauguren exposició a la llibreria Rata Corner de Palma, sota el títol “Mira que t’estim”. Les seves creacions van des de petites peces, més assequibles, fins a instal·lacions que poden arribar als 400 euros.
L’art efímer dels Melata encara té moltes coses a dir.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria