Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Els interiors es mantindran oberts durant tota la setmana fins a les 6 del capvespre i el tancament de les terrasses serà a les 11 del vespre
Menorca continuarà durant 15 dies més al nivell 1 d’alerta sanitària, amb unes restriccions molt semblants a les que s’han aplicat durant el darrer mes. Al sector de la restauració, però, es flexibilitzen lleugerament les limitacions horàries. Els interiors (50%) s’hauran de tancar durant tota la setmana a les 6 del capvespre, el que suposa una hora més de dilluns a dijous -de divendres a diumenge el tancament ja era a les 18 hores-. Les terrasses (100%) es tancaran durant tota la setmana a les 11 del vespre, coincidint amb l’endarreriment del toc de queda a totes les illes que serà a les 00 hores. Implica, per tant, mitja hora més de servei a l’exterior cada dia.
A més, també s’amplien alguns aforaments, com per exemple, el dels espais culturals que passen d’un 50% a un 65% o a l’aire lliure on les activitats es podran fer en grups de fins a 30 persones en lloc de 15.
Pel que fa a la situació sanitària, Menorca és encara l’illa amb una incidència acumulada més alta. La taxa a 14 dies és encara de 55 casos per cada 100.000 habitants, però la taxa a 7 dies -què és de 15 casos per cada 100.000 habitants- indica que la corba de contagis comença a caure i que ho fa, a més, de manera ràpida. L’Àrea de Salut espera, de fet, arribar al mes de juny amb unes dades epidemiològiques òptimes.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables