Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Hauria gestionat des de l'illa pitiüsa la venda a Sudan del Sud de 200.000 fusells kalashnikov, llança-míssils i tancs
Llibertat amb càrrecs per al presumpte traficant d’armes francès, Pierre Dadak. L’any 2016 ja va ser detingut a la seva mansió des Caló d’en Real, també a Eivissa, en una espectacular operació dels GEO de la Policia Nacional.
Al 2016 també va quedar en llibertat amb càrrecs. Dadak és el presumpte líder d’una xarxa internacional de blanqueig de doblers i extorsió… Que hauria gestionat des de l’illa pitiüsa la venda a Sudan del Sud de 200.000 fusells kalashnikov, llança-míssils i tancs.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix