Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'home podria enfrontar-se a una pena de fins a tres anys de presó
El turista italià podria enfrontar-se a una petició de pena de fins a 3 anys de presó per intentar menjar de franc a Es Molí de Sal. L’home va consumir un total de 416 euros en peix i marisc.
En acabar de dinar els cambrers van oferir-li el compte i en aquell moment va dir que no portava diners. Els treballadors no donaven crèdit i van informar-lo que trucarien a la Guàrdia Civil si no abonava el que devia. Finalment els agents van personar-se al restaurant i se l’emportaren detingut. La quantitat del compte fa que aquest acte es consideri com un delicte d’estafa.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores