Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Les joves van acceptar la invitació d'anar als apartaments BH, on suposadament es van produir els abusos sexuals
Dos turistes britànics de 19 anys també han passat a disposició judicial després de ser detinguts dissabte dematí a Magaluf per violar presumptament dues al·lotes de 17 anys residents a Palma.
Les joves van acceptar la invitació d’anar als apartaments BH, on s’allotjaven els anglesos i on suposadament es van produir els abusos sexuals.
Quan van poder escapar-se, passades les 8 del matí, van denunciar els fets a la Guàrdia Civil de Calvià. Després de prestar declaració davant el jutge de guàrdia d’Instrucció número 12, han quedat en llibertat amb càrrecs.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració