La festa il·legal de Cap d'Any es va celebrar durant 40 hores
Llibertat amb càrrecs per als dos detinguts per organitzar la “rave” de Cap d’Any que es va celebrar durant 40 hores a la localitat barcelonina de Llinars de Vallès. Els dos detinguts han comparegut aquest dilluns davant la titular del Jutjat d’Instrucció número 1 de Granollers que ha decretat que hauran de comparèixer periòdicament en el jutjat.
Estan acusats de resistència a l’autoritat i desobediència i, a més, s’enfronten a una sanció administrativa de fins a 600.000 euros per incomplir la normativa contra la COVID-19.
A conseqüència d’aquesta festa il·legal, la policia catalana va detenir aquests dos presumptes organitzadors: una dona neerlandesa de 29 anys i un jove de Tarragona de 22. També va identificar quatre persones més que seran citades a declarar així com avanci la instrucció.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici