Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Les proves d'alcoholèmia i consum d'estupefaents han donat negatiu; el vianant supervivent roman en estat molt greu a l'HUSE
La Policia Local de Palma ha deixat en llibertat la conductora del vehicle que ahir va atropellar mortalment una vianant d’uns 40 anys que esperava per creuar el Passeig Marítim de Palma a l’altura de la Catedral i va ferir greument el seu acompanyant. El departament de Seguretat Ciutadana de Cort no ha confirmat oficialment la imputació de càrrecs sobre la detinguda. Els resultats de les proves d’alcoholèmia i consum d’estupefaents han donat un resultat negatiu. La principal hipòtesi de la investigació és que va ser un descuit.
El departament de comunicació de l’hospital universitari de Son Espases (HUSE) ha informat que l’estat de l’home de nacionalitat britànica atropellat ahir vespre al Passeig Marítim en un accident en què va morir la seva acompanyant és molt greu. Requalifica així l’inicial estat “crític” comunicat pel SAMU 061 que assistí la víctima després que un vehicle tot terreny envaí la mitjana de la via en què es trobaven a l’espera de creuar pel pas de vianants.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13