Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Li imputen un delicte contra el dret dels ciutadans estrangers
73
El presumpte patró de l’embarcació que ha estat localitzada avui dimecres dematí a Cabrera ha passat a disposició judicial. El sospitós de patronejar l’embarcació ha quedat en llibertat provisional i sense fiança. Li imputen un delicte contra el dret dels ciutadans estrangers.
En les darreres hores, han arribat en embarcacions a aigües de Mallorca i Eivissa almenys 40 migrants, nou dels quals són menors d’edat. Tots ells han estat detinguts a l’espera de passar a disposició judicial dijous.
La delegació del govern espanyol ha indicat en un comunicat que els migrants procedien majoritàriament de la zona costanera de Dellys, al nord Algèria.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic