Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El magistrat els obliga a romandre a Bèlgica i hauran de comparèixer quan siguin requerits per la justícia
Carles Puigdemont a l'interior de l'edifici on hi ha la fiscalia i els jutjats d'instrucció de Brussel·es. /EFE
66La justícia belga ha deixat en llibertat l’expresident Carles Puigdemont i els quatre exconsellers. Els cinc exmembres del Govern hauran de seguir a Bèlgica fins que es resolgui la demanda d’extradició. El magistrat considera que no hi ha risc de fuga i ahir al vepre va decretar la seva posada en llibertat després que es presentessin voluntàriament a la policia. Un pacte entre la fiscalia i els advocats dels polítics catalans va evitar que Puigdemont, Comín, Serret, Ponsatí i Puig fossin detinguts per la policia.
“En llibertat i sense fiança. El nostre pensament és per als companys injustament empresonats per un Estat allunyat de la pràctica democràtica”, ha escrit Puigdemont a Twitter aquest dilluns.
En llibertat i sense fiança. El nostre pensament és per als companys injustament empresonats per un Estat allunyat d la pràctica democràtica
— Carles Puigdemont 🎗 (@KRLS) 6 de novembre de 2017
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes