Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La família de la víctima està indignada amb la justícia i la decisió
Llibertat sota fiança de 12.000 euros per la conductora que va atropellar mortalment una jove de 15 anys a Sa Ràpita. Si paga aquesta quantitat, podrà sortir de la presó. La jutgessa de Manacor considera que no hi ha risc que fugi, però li prohibeix sortir del territori nacional i haurà de comparèixer al jutjat dos pics al mes.
L’oncle de la víctima i portaveu de la família, José Fernández, assegura que aquesta decisió “és una llàstima i es un segon atropellament”. Asseguren que estan “indignats amb la justícia” i no estan d’acord amb la decisió. Indignació també entre els veïnats del passeig de Sa Ràpita on va morir la nina ara fa 12 dies.
L’accident va tenir lloc al passeig marítim de Sa Ràpita la nit de Sant Joan. A la conductora se li imputa un presumpte delicte d’homicidi imprudent sota els efectes de l’alcohol. L’acusada triplicava el límit permès de taxa d’alcoholèmia i va fugir del lloc dels fets.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia