Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Calvià dona el sus a les celebracions amb la participació de set llibreries i nou autors
Palmanova ha avançat les celebracions del Dia del Llibre amb una fira literària carregada d’activitats per als amants de la lectura.
Centenars de persones han visitat les paradetes del passeig de la Mar al llarg del matí d’aquest dissabte. La gent ha aprofitat el bon temps per passejar pel mercadet, conèixer les darreres novetats literàries i, fins i tot, endur-se’n algun llibre signat. Set llibreries i nou autors conformen aquesta nova edició de la fira, que s’ha completat amb nombroses activitats infantils per apropar la lectura als més petits.
L’animació ha vengut de la mà del contacontes interactiu “Viatge al Món de n’Aina” i també hi ha hagut pintacares i tallers temàtics de Sant Jordi. Els actes pel Dia de Llibre continuaran aquest horabaixa amb més tallers, representacions, signatures i, sobretot, més llibres.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui