CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Enguany ha estat l'any més prolífic pel que fa a tramitacions en habitatges unifamiliars, aïllats o aparellats
/IB3
84Aquest 2017 ha estat l’any més prolífic pel que fa a sol·licituds per poder llogar a turistes habitatges unifamiliars, aïllats o aparellats. Se n’han rebut un total de 2.700 en el primer semestre de l’any; més que en tot el 2016, quan se’n varen sol·licitar 2.670. I això que encara queden per comptabilitzar les peticions de juliol, en què hi ha hagut un increment important, sobretot des de l’aprovació de la nova norma al Parlament, el 18 de juliol.
Amb tot, el mes amb més altes d’aquest 2017 ha estat abril, amb 620 tramitacions. El mes rècord pel que fa a tramitacions des del 2012.
Ara seran els Consells i Ajuntaments els que determinaran les zones on es podran llogar habitatges des del punt de vista turístic en un termini màxim d’un any. La publicació extraordinària del BOIB extraordinari del 31 de juliol fa que ja no es puguin sol·licitar llicències per llogar de manera turística cap tipus d’habitatge.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments