Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

Més de 200 persones fan feina per tenir-ho tot a punt per a la inauguració de la Fira que obri el pròxim dijous 27 fins al 30 d'abril
Més de 200 persones fan feina al Moll Vell de Palma en la construcció del recinte firal que acollirà la 39a edició de la Fira Nàutica. Des del 27 fins al 30 d’abril.
S’instal·laran més de 200 metres lineals de pantalans flotants per encabir totes les embarcacions. N’hi haurà més de 200 a la mar, i algunes de més de 45 metres d’eslora. Hi ha molta demanda per exposar a Palma. Tanta que molts han quedat fora i hi ha llista d’espera. A més, enguany els expositors demanen més espai, perquè tenen més producte disponible després d’anys de problemes de subministrament.
Per una altra banda, la fira arriba en un moment complicat pel que fa a vendes. El sector assegura que encara no s’ha recuperat del cop que va suposar la guerra a Ucraïna. Les eslores més petites són les més afectades, mentre que repunta la demanda d’embarcacions per al lloguer.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions