Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Des del sector de les autoescoles asseguren que és per l'augment de la població i per la preferència de la moto davant el cotxe
La saturació de cotxes fa que cada vegada més gent s’estimi més circular amb motocicleta. Per obtenir la llicència A2 de motos cal fer una prova pràctica, després una prova de pista i finalment una altra de circulació. Els alumnes aprenen a tenir equilibri i estabilitat damunt la motocicleta. Molts tenen clar que prefereixen moto enfront de cotxe.
Les autoescoles expliquen que l’augment de la població influeix en l’augment d’alumnes i en les llistes d’espera tant per fer hores pràctiques a pista com per examinar-se.
A més, influeix la baixada del nombre d’examinadors, que ha passat de 16 a 6 aquest estiu per cobrir totes les Illes. Segons la Direcció General de Trànsit, aquest setembre hi tornarà a haver 16 examinadors, i un d’aquests serà a Menorca. A Eivissa s’hi desplaçaran des de Palma. Des del sector denuncien que el plus d’insularitat és precari.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte