Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Demòcrates i republicans han acordat que el procés no començarà fins a la setmana del 8 de febrer, fet que dona temps a l'expresident per a preparar la seva defensa
Els congressistes demòcrates dels Estats Units han presentat davant el Senat l’acusació del judici polític contra l’expresident Donald Trump, el segon en poc més d’un any. L’expresident està acusat d’incitar la violència i l’assalt al Capitoli el passat 6 de gener i que va deixar cinc morts.
El tràmit posa formalment en marxa aquest segon “impeachment” a la Cambra Alta, però demòcrates i republicans han acordat que el procés no començarà fins a la setmana del 8 de febrer, fet que dona temps a Trump per a preparar la seva defensa.
Serà la primera vegada en la història dels Estats Units que el Senat celebri un judici polític contra un expresident. Per tant, una eventual condemna no tindria com a conseqüència la seva destitució del càrrec però sí que resultaria en la seva inhabilitació política. Això impediria que Trump es pogués tormar a presentar a les eleccions l’any 2024.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat