Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els nous pisos s'adjudiquen en règim de lloguer social per a menors de 35 anys
El Govern ha lliurat aquest dijous, a Inca, la nova promoció d’habitatges protegits de la ciutat. Són nou pisos que s’ofereixen en règim de lloguer per a joves menors de 35 anys. La promoció es va impulsar l’anterior legislatura i ha costat 1,6 milions d’euros. L’Ajuntament d’Inca va cedir el solar i l’Ibavi n’ha executat l’obra.
L’Ibavi ha lliurat les claus a tots els beneficiaris amb l’assistència del conseller d’Habitatge, José Luis Mateo, i el batle d’Inca, Virgilio Moreno. La promoció consta de 9 pisos d’una i dues habitacions i tots s’ofereixen en règim de lloguer social a menors de 35 anys.
Per concedir els pisos, s’han prioritzat les sol·licituds de residents a Inca. El Govern diu que aquesta legislatura s’iniciarà al conjunt de les Balears la construcció de 750 nous habitatges protegits.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"