X

Lliuren les claus de la nova promoció d’HPO d’Inca

Els nous pisos s'adjudiquen en règim de lloguer social per a menors de 35 anys

06/02/2025

Lliuren les claus de la nova promoció d’HPO d’Inca

111

El Govern ha lliurat aquest dijous, a Inca, la nova promoció d’habitatges protegits de la ciutat. Són nou pisos que s’ofereixen en règim de lloguer per a joves menors de 35 anys. La promoció es va impulsar l’anterior legislatura i ha costat 1,6 milions d’euros. L’Ajuntament d’Inca va cedir el solar i l’Ibavi n’ha executat l’obra.

L’Ibavi ha lliurat les claus a tots els beneficiaris amb l’assistència del conseller d’Habitatge, José Luis Mateo, i el batle d’Inca, Virgilio Moreno. La promoció consta de 9 pisos d’una i dues habitacions i tots s’ofereixen en règim de lloguer social a menors de 35 anys.

Per concedir els pisos, s’han prioritzat les sol·licituds de residents a Inca. El Govern diu que aquesta legislatura s’iniciarà al conjunt de les Balears la construcció de 750 nous habitatges protegits.

06/02/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT