El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El preu mitjà és de 900 euros mensuals, que es pot enfilar fins als 1.300
Amb els preus de l’habitatge pels niguls, llogar una habitació s’ha convertit en l’única sortida per a molts de joves i treballadors de temporada. I això que tampoc no són econòmiques: 558 € de mitjana a les Balears; és a dir, són 200 € més que fa cinc anys. A llocs com Palma, però, aquests es poden disparar fins als 900 €.
Na Diana ha viscut de lloguer d’ençà que es va independitzar, ara fa prop de tres anys. Ja fa 4 mesos que comparteix pis amb tres companys més. El contracte els acaba el 30 de juny. Paguen 330 € al mes cada un, amb la incertesa de si el contracte continuarà.
Quan fa més de 20 anys n’Olena va arribar a Mallorca des d’Ucraïna amb el seu fill, va pagar 150 € per una habitació. Ara, en alguns casos, es poden enfilar fins als 1.000 €.
És el problema d’aquest tipus d’acord, que pràcticament no existeix contracte i quan n’hi ha, queden per concretar molts de punts. I sense tot això, són molts els casos que acaben als jutjats; fins i tot per la via penal.
Joves que s’ajunten per poder partir de casa, treballadors temporals o, fins i tot, turistes són els que més recorren al lloguer d’habitacions. La majoria les troben gràcies al boca a boca. Hi ha immobiliàries que sí que ho fan, però s’han estimat més no fer declaracions a IB3 Notícies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits