Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El batle de Palma aposta per aquest indret per celebrar la trobada de totes les confraries de Sant Sebastià, que enguany en són 18
El batle de Palma, Antoni Noguera, ha assenyalat en una entrevista al programa ‘Al dia’ d’IB3 Ràdio que per al pròxim any 2020 “seria necessari que la plaça de Cort acollís la festa de les confraries” en el dia de la revetla de Sant Sebastià. Noguera ha destacat també que des de l’Ajuntament “hem millorat l’oferta de les festes i la implicació de la ciutadania també és molt major”. Enguany s’han constituït 18 confraries per celebrar la revetla, cosa que, segons el batle de Palma, “s’ha millorat el vincle dels palmesans amb la festa de Sant Sebastià”.
Sobre la polèmica de la mala traducció al castellà del programa de les Festes, Noguera ha explicat que “tothom té dret a equivocar-se” i ha destacat que “la regidora -Eva Frade- ha demanat perdó, les hem acceptat”. Tot i que, el batle ha deixat clar que “aquesta errada no s’hauria d’haver comès”.
Per altra banda, Palma ja escalfa motors per a la festa de Sant Sebastià amb les Llonguetades. Se’n celebren un total de 17 repartides per tot Ciutat avui divendres vespre, i totes tenen un punt en comú: per a sopar, plat únic, el llonguet.
El que canvia d’un lloc a un altre és el farciment i enguany també hi trobam opcions veganes, a la plaça Fleming. Acompanyaran els sopars, activitats culturals ben diverses.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca