Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'escriptor mallorquí publica 'Gomila 70's', un encàrrec de Llorenç Fluxà per acompanyar la reforma de la plaça
Als anys 70, la plaça Gomila de Palma era “el centre del món”. Són paraules de l’escriptor José Carlos Llop, autor del llibre ‘Gomila 70’s’. “Teníem tant un fragment de Saint Tropez -perquè era això, amb actrius, directors de cinema, escriptors, artistes…-, com teníem el bar de rics de Casablanca, que era el Joe’s, com teníem el descobriment i el plaer de la contracultura, que eren els bars en què els més joves anàvem sovint, que eren el Chotis i La Polilla”.
D’aquella Gomila, diu Llop, en queda ben poc: “La memòria, res més”. I d’aquí, aquest llibre de memòria personal, i també col·lectiva, encarregat per Llorenç Fluxà per tal d’acompanyar la reforma de la zona. “La plaça Gomila no és que fos decadent, és que era un lloc molt deixat. A les dues darreres dècades era espantosa. I ara té cara i ulls, és un lloc agradable i encara ho serà més”. “Els temps són irrepetibles”, conclou Llop. “Passen quan passen i ja no tornen, però almanco quedarà amb el llibre una part de la memòria de la plaça”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui