Alguns ciutadans formenterers han donat suport al president a les portes del Consell insular
El president del Consell de Formentera, Llorenç Córdoba, ha acusat Sa Unió de xantatge “durant tota aquesta setmana”. Segons Córdoba, els integrants de Sa Unió han fet “una estafa a tot el poble”, en voler presentar una persona com a president i, segons han dit, “quan han tingut el poder han volgut atacar a aquesta persona que els molesta”. El president també ha afirmat que Sa Unió no havia aconseguit “en vint anys” el govern del Consell “pels seus propis mitjans” i ara, ha dit, volen “quedar-se amb el govern del insular de Formentera”.
Nega les acusacions
Córdoba també ha agraït el suport rebut d’alguns ciutadans. Ha volgut valorar aquest gest, “fins i tot amb les acusacions tan greus que m’han fet avui”, ha dit. El president del Consell de Formentera ha negat les acusacions: “Són falses”, ha afirmat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància