El president de Formentera, en el punt de mira en la crisi política amb Sa Unió, ha llançat un missatge crític cap a les pressions que, segons ell, arriben del PP balear i que li demanen dimitir
El president del Consell de Formentera, Llorenç Córdoba, ha reflectit el malestar polític que es viu al partit de Sa Unió, d’on és independent, durant el seu discurs en el Dia de la Constitució. Córdoba creu que darrere de les pressions que demanen la seva dimissió hi ha el PP autonòmic. El president formenterer ha citat una frase de la cineasta Justine Triet, directora del film ‘Anatomia de una caída‘, guanyadora de la Palma d’Or de Cannes, per explicar “la realitat política actual”. “La parella és una temptativa de democràcia que gairebé sempre acaba en dictadura”.
En aquest sentit, Córdoba ha assenyalat que en el context actual en què “molts governs es componen de diferents opcions polítiques”, demana “anar amb compte” per evitar que “quan hi hagi diversos partits polítics en algun pacte, no n’acabi un fent de dictador i imposant el seu relat polític als altres”, ha conclòs.
Després del discurs, ha atès els micròfons d’IB3 Notícies i ha qualificat de “xantatge” les peticions de Sa Unió perquè dimiteixi:
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE